Saturday, December 18, 2010

Terima Kasih |Sup Kambing!!

Assalamualaikum, Yey, tadi dah dapat upah untuk editing, huhu, so dpt la duit lebih nk pergi water world nanti, wehehehe, RIbuan terima kasih pada Encik Khairul Anuar sbb mengunakan perkidmatan saya, hahaha, pastu blanja Saya dan encik Idaman shah makan sup kambing, Best2
walopon aku tgh daet, nak tknak, makan jugak, hehehe,

^^, Terima kasih sekali lagi ^^

Bila balik, cam biasa lah, bukak FB, tgk ada msg dari rakan kelas, dia bagi link nieh http://justadhablog.blogspot.com/2010/07/lelaki-pemalu.html
dia kata, sebijik cam aku, pas baca2, yng akhir skali, penulis ada tulis ttg kesimpulan, Alhamdulillah, ada kawan2 yang selalu bagi sokongan, haaaaa, Btw, Aku bukan malu tahap tembok besar cina, haha, aq just malu ngan perempuan, tu je, dan aku berani tanya jalan bila sesat. hahaha

btw, thanks kawan, hehe

Sambil2 tuh, tgk vdo ni, haha, agak2 sapa la yang dok nyanyi kt tgh uh

2 comments: