Monday, December 27, 2010

Menari la Menari

Assalamualaikum,
entry kali ni, nk ceritakan, betapa meriahnya rumah korang kalau ada adik perempuan, haha.
adik aq ni suka menari, aq pon x tau sejak bila dia ni suka menari, Wahahaha, Kekadang uh, penuh 1 rumah ngan member2 dia, rasanya dlm 5 - 6 org la jugak haha. Vdo kat bawah uh aq rakam secara tersembunyi tadi kt bilik atas, rasanya sorang uh dah prasan, hahaha. btw, blakang tmpat dorang menari uh bilik aq, so paham2 lah, betapa HAPPYnya aq bila dorang menari masa aq tido, hahaha :P, so enjoy!

video

Rasanya dorang ngah wat latihan untu pertandingan menari ape tah, bleh la g rakam nanti, huhuhu.

btw, dorang ni pon model2 kecil aq hahaha,nak arahkn budak2 ni pose pon senang, ala.. budak kecik je pon, apa nk malu, lalala.

*Ngah download balik lagu Brian Mcknght!!! Sob2, Pendrive hilang!!!! T.T

2 comments: