Tuesday, November 30, 2010

Senyum + Malu!





Aku lelaki yang suka senyum, tak kira siapa, aku akan senyum, tapi kadang kala, aku tak senyum pada mereka yang aku tak kenal, sebab apa, sebab aku malu!,Malu, macam mana aku nak buang benda Malu ni, Maksud aku, buang sikit Malu ni, bukan semua, kalau buang semua tak jadik orang la jawabnya, haha. Dari kecik aku suka senyum, dengan senyum, muka aku yng tak hensem ni akan tetiba jadik hensem, hehehe, ingat lagi, waktu zaman sekolah, lesung pipit ku ada 2, kiri dan kanan, tapi skung, dah tingal 1 je kat belah kiri, mungkin hilang sbb badan aku makin gemok kowt, haha. berbalik pada Malu, Malu ni kadang kala menyusahkan hidup aku, haha, pernah ada org kata pada aku, Malu biarlah bertempat, tapi Malu ku tak kira tempat, pernah ku cuba lawan benda Malu ni, tapi, lagi aku cuba lawan, lagi kuat plak malu nieh, DAMn! hehehe. Walapon ada keburukan, aku ttp suka kebaikan dia, hehe, 1st, dpt elakkan aq dari bercakap benda2 yang tak masuk akal dan etc, hahahha.

Btw, sejak beberapa bulan yang lalu, aku berjaya atasi benda MAlu ni sedikit , Alhamdulillah. ^^

No comments:

Post a Comment